Жаяу жүрудің 10 себебі

Жаяу жүрудің 10 себебі

10.09.2021 Выкл.

Денсаулықты сақтаудың ең қарапайым және жағымды әдістерінің бірі – серуендеу. Адам өмірін ұзартатын пайдалы жаттығу да міне осы – жаяу жүру!  Infodk.kz жаяу жүрудің денсаулыққа пайдасы мен жүгіруден қандай артықшылығы бары туралы айтады.

1. Ойлауға ынталандырады

Баяу жүру, адамды көптеген нәрселер туралы мұқият ойлауға, өмірлік мәселелердің оңтайлы жолын табуға талпындырады. Медитацияның ақыл -ой денсаулығына оң әсері де дәлелденді;

2. Көңіл -күйді көтереді, жаңа идея ойлап табуға көмектеседі

Сыртта серуендеу көңіл-күйді көтеретіні және депрессияны жеңуге көмектесетіні дәлелденді. Жаяу жүру процесі шығармашылық идеялардың тууына да ынталандырады. Ағзада оң реакциялар туғызады;

3. Аллергияны жеңуге көмектеседі

Аллергия маусымы кезінде бұл аурумен ауыратын адамдар өздерін қорғау үшін үйде қамауды дұрыс деп санайды. Іс жүзінде олай емес – жаяу және жүгіру тыныс алу мүшелерінің қызметіне оң әсер етеді. Бұл өз кезегінде аллергендерге төзімділікті арттырады;

4. Өмір сүру жасын ұзартады

Жылдар бойы жүргізілген зерттеулер көрсеткендей, күн сайын бірнеше шақырып жаяу жүруге дағдыланған адамдар жүрмейтіндерге қарағанда 7 жылға дейін ұзақ өмір сүреді.

5. Метаболизмді жақсартады

Қан қысымының жоғарылауы, қандағы қанттың жоғарылауы, артық салмақ, жүйке, әр түрлі аурулардың тез басталуы, бас ауруы, тез шаршау … Бұл тізім ұзақ уақытқа созылуы мүмкін және мұның бәрін жүйелі серуендеу жақсы жеңе алады.

6. Ақшаны үнемдейді

Бүгінде көптеген спорт залдары мен фитнес клубтары бар. Бірақ оларға бару жақсы ақшаны қажет етеді. Сондай -ақ, жаттығу велосипедін сатып алу және үйде жаттығу үшін қалтаңызға салмақ түседі. Жалғыз серуендеу сізге көп жаттығуларды, саяхатты және, ең бастысы, қымбат емнен құтқарады.

7. Ұйқыны жақсартады, стресстен қорғайды

Біздің ғасырдың проблемалары арасында стресс пен ұйқының бұзылуы ерекше орын алады. Бұл екі мәселе бір -бірімен тығыз байланысты және қайсысын бірінші емдеу керек деген пікірталастар жалғасуда. Тұрақты серуендеу психикалық сергітумен қатар физикалық шаршауға әкеледі. Бұл өз кезегінде нервтерді тыныштандырады және тыныш ұйқыға ықпал етеді;

8. Сүйектерді нығайтады

Әрине, серуендеу пайдасыз ғана емес, зиянды және қауіпті болатын сүйек ауруларының саны да бар.  Бірақ  серуендеу сүйектерді нығайту сияқты маңызды пайда әкеледі. Негізгі қозғалыс жүйесінің беріктігі, керісінше, көптеген жүйелердегі проблемалардың алдын алады;

9. Көруді жақсартады

Ашық аспан астында, саябақтарда, кең далада жүрген адам әр түрлі пейзажды тамашалап, еріксіз алысқа қарайды. Жүргеннен кейін қан айналымының жақсаруы көзге де әсер етеді. Ең бастысы, сапар кезінде көз әртүрлі гаджеттерден, төрт қабырғалы шектеуден азат болады;

10. Сіз аурудың алдын алумен қатар жақындарыңызбен әңгімеде боласыз

Әдетте жаяу жүрудің жанама әсері болмайды, ол үнемі жоғарылайды және денсаулыққа пайдасы көп. Сондай -ақ, шынайы әңгімелесушінің еріп жүруі бұл жаттығуды қызықты етеді.

Жаяу жүру жылдамдығы да бар және ол келесідей ерекшеленеді:

Өте баяу жүру – минутына 60-70 қадам;
Баяу жүру – минутына 70-90 қадам;
Орташа жылдамдықпен жүру  – минутына 90-120 қадам;
Жылдам жүру –  минутына 120-140 қадам;
Өте жылдам жүру –  минутына 140 қадамнан артық;

43